Under finner du fremgangsmåten for å resette/nullstille Office-applikasjoner på Android enhet.

  1. Åpne Innstillinger
  2. Gå til apper
    Trykk på Apper, Apper og varsler eller lignende (kan variere avhengig av enhet)
  3. Finn Microsoft-appen
    Bla nedover eller bruk søkefunksjonen for å finne appen du vil nullstille
    Feks.: Outlook, Teams, OneDrive, OneNote
  4. Trykk på appen
    Når du har funnet appen, trykk på den for å åpne App-informasjon
  5. Gå til Lagring og cache
    Trykk på lagring og cache eller bare Lagring
  6. Tøm cache og slett lagring
    Trykk på Tøm cache for å fjerne midlertidige filer
    Trykk deretter på Slett lagring eller Tøm data for å nullstille appen fullstendig
    Bekreft valget hvis du blir bedt om det
  7. Åpne appen på nytt
    Start appen – du må nå logge inn på nytt og konfigurere den som om den var nyinstallert.

Da er Office-appene klar til å tas i bruk med migrert bruker.